So close and still so far.

Dagsplanerna blev ändrade. Vare sig man ville eller inte. Jag som längtar och saknar får nu vänta och sakna lite till. Förtvivlat omvänt endast. 

 

Rösterna är höga och starka. På mindre sträcka än någonsin. Hur förbaskat jag än försöker så blir det ändå som det blir. Fast istället för att se det som att man misslyckas, se det som om det var det som var menat att ske. 

Det kommer bli bättre. Bara jag vågar lämna mina fix idéer och konservativa tankar och låter mig släppas in i framtiden. Vilket är ett av det svåraste jag kan göra. 

 

Ett långsiktigt mål, som har varit en sten i ungefär 10 år blivit nådd. Överraskande att det var det målet som blev nått vid dessa tider. 

 

Den första av dem första gavs bort i julklapp. Nyligen upphängd och analyserad. aaow. Dubbla budskap från hjärtat. Jag vill så gärna och ny information får hjärtat att slå dubbelslag och använda handen. 

 

Fantasivärlden var fantastisk igår. Synd att man inte har årskort. 

Inte lika kul var att det verkade som om 30 minuter var 5 minuter. Och att mycket folk som är bra missades och inte syntes till i mitt perspektiv. 

Men det hade bara varit bonusar. 

 

 

Förövrigt så är måla ett abstrakt sätt att skriva. 

 

HEJDÅ. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0